Cauta
1. Valoare proiecte aprobate pentru finanțare din fonduri U.E. ≈32 mil. € : Acostare ambarcațiuni ușoare – 8 mil. €; Port trimodal – 15 mil. €; Eficientizare energetică 6 blocuri cart. Policlinică – 0,6 mil. €; Procese optimizare în PMG – 0,1 mil. €; Servicii transparență către cetățeni – 0,1 mil. €; TEN-T – 8 mil. €; Cetatea Giurgiu – 1 mil. €; 2. Valoare investiții începute în Giurgiu cu fonduri U.E. ≈ 19 mil. €:Acostare ambarcațiuni ușoare - 3,3 mil. € ; Port trimodal – 15 mil. €; Reabilitare 6 blocuri cart. Policlinică – 0,6 mil. €; 3. Valoare proiecte în evaluare ≈7,5 mil. €: 8 clădiri școlare – 4,2 mil. €; 3 ansambluri blocuri (30 blocuri) – 3,4 mil.€; 4. Valoare proiecte în pregătire ≈ 30 mil. €: POR 4 – 25 mil.€; Iluminat public – 5 mil €

>>>> contact   telefon 0246 211.627; 0246.214.485; 0246 213 587; 0246 213.588; 0372735329; 0372735333;  interior 121

 

Art.20. Compartimentul Tehnologia Informației, Monitorizare are următoarele atribuţii principale
1. Coordonează planurile de dezvoltare, modernizare şi implementare din domeniul tehnologiei informaţiei
2. Avizează planurile de investiţii şi achiziţii din domeniul tehnologiei informaţiei
3. Asigură buna funcţionare a sistemului informatic integrat al primăriei;
4. Stabileşte regulile, normele şi măsurile de siguranţă şi protecţie a datelor şi informaţiilor din sistemul informatic integrat ;
5. Aigură administrarea și realizarea rețelei de calculatoare, gestionarea și întreținerea sistemului de operare al acestuia, precum și a calculatoarelor individuale;
6. Ține evidența planurilor de rețea, a elementelor active a serverelor și a stațiilor de lucru ;
7. Ține evidența licențelor existente a kiturilor de instalare și a echipamentelor de tehnică de calcul ;
8. Asigură administrarea bazelor de date aflate în exploatare;
9. Asigură administrarea accesului la internet;
10.  Gestionează conturile de utilizator în domeniul Primăriei municipiului Giurgiu, conturile de e-mail și conturile de aplicație;
11.  Asigură buna funcționare a echipamentelor din sistemul informatic al primăriei municipiului Giurgiu;
12.  Asigură funcționarea comunicației între rețelele locale de calculatoaredin sediul Primăriei Municipiului Giurgiu;
13.  Realizează procedurile de siguranță date ;
14. Asigură asistența tehnică pentru utilizatorii echipamentelor și procedurilor  software;
15. Primește sesizările și solicitările din partea compartimentelor aparatului de specialitate al primarului privind funcționarea sistemului informatic;
16.  Asigură conducerea utilizatorilor în vederea exploatării cu maximum de eficiență a resurselor informatice;
17.  Asigură configurarea actualizarea, instalarea la utilizatori și evidența bazei de date legislative;
18. Asigură activitatea de monitorizare prin camere video.

Actualizat in - 14.04.2015, la ora 12:48; de catre: prim_giurgiu