2019-2020
Denumire Procedură Operațională |
Anexe |
Dispoziția primarului
Nr:
|
Referat de aprobare |
Data postării |
PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND STABILIREA MĂSURILOR CARE TREBUIE RESPECTATE PENTRU PREVENIREA CONTMINĂRII CU VIRUSUL SARS - COV2 ÎN CADRUL D.P.L GIURGIU |
|
Dispozitie nr.1243 + Anexe |
|
|
TREI PROCEDURI OPERAȚIONALE PRIVIND ACTIVITAȚI ALE POLIȚIEI LOCALE GIURGIU |
|
Dispoziție
738/25.06.2020
|
|
02.07.2020 |
PROCEDURĂ OPERAŢIONALĂ PRIVIND
GESTIONAREA SITUAŢIILOR DE URGENŢĂ
ÎN MUNICIPIUL GIURGIU |
|
|
|
26.06.2020 |
PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND VÂNZAREA LOCUINȚELOR DIN FONDUL LOCATIV |
|
Dispoziție nr.107/30.01.2020 |
|
04.02.2020 |
PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ
PRIVIND ATRIBUIREA CONTRACTELOR DE ACHIZIȚII PUBLICE IN BAZA PREVEDERILOR ART 31 DIN LEGEA NR. 98/2016 PRIVIND ACHIZITIILE PUBLICE
PO-03.02.11, Ediția I, Revizia 0, 14.10.2019
|
|
Dispoziție nr. 1218/15.10.2019 |
|
17.10.2019 |
P.O - 01.01.02,02. Ediția II, Revizia 0/16.09.2019 - privind emiterea dispozițiilor Primarului Municipiului Giurgiu |
|
Dispoziție nr 1030/17.09.2019 |
Referat |
19.09.2019 |
P.O - 01.04.01, Ediția II, Revizia 0/10.09.2019 - privind activitatea de secretariat la cabinetele primarului ,viceprimarilor, administratorului public și secretarului Municipiului Giurgiu |
|
Dispoziție nr. 1006/10.09.2019 |
|
10.09.2019 |
P.O - 01.01.02.01, Ediția IV, Revizia 0/10.09.2019 - privind pregătirea și transmiterea documentelor aferente ședințelor Consiliului Local al Municipiului Giurgiu |
|
Dispoziție nr. 1006/10.09.2019 |
|
10.09.2019 |
P.O - 06.04.02, Ediția I, Revizia 1/30.08.2019 - privind monitorizarea și certificarea serviciilor comunitare aferente domeniului public și privat de interes local , efectuate de către operatori |
|
Dispozițe nr.977/30.08.2019 |
|
05.09.2019 |
P.O - 06.04.01, Ediția I, Revizia 1/30.08.2019 - privind monitorizarea și certificarea serviciilor comunitare de utilitate publică efectuate de către operatori |
|
Dispozițe nr.977/30.08.2019 |
|
05.09.2019 |
P.O - 01.02.03, Ediția IV, Revizia 0/30.08.2019 - privind persoanele ocrotite prin tutelă |
|
Dispozițe nr.977/30.08.2019 |
|
05.09.2019 |
P.O - 01.02.02, Ediția IV, Revizia 0/30.08.2019 - privind efectuarea anchetelor psihosociale |
|
Dispozițe nr.977/30.08.2019 |
|
05.09.2019 |
P.O - 01.02.01, Ediția IV, Revizia 0/30.08.2019 - privind asistarea minorilor și persoanelor vârstnice |
|
Dispozițe nr.977/30.08.2019 |
|
05.09.2019 |
P.O. - 01.03.01 privind utilizarea registrului electoral |
|
Dispoziție nr.891/05.08.2019 |
|
12.08.2019 |
P.O - 03.03.02, Ediția II, Revizia 1/19.07.2019 - privind fundamentarea consumului fizic și valoric la principalele utilități ale unităților de învățământ, pe baza normelor de consum stabilite în funcție de spațiile ocupate, de numărul de elevi și de sursele de finanțare (bugetul de stat și bugetul local) |
|
Dispoziție nr.850/23.07.2019 |
|
25.07.2019 |
P.O - 03.03.01, Ediția II, Revizia 1/19.07.2019 - privind întocmirea, rectificarea și execuția bugetului de venituri și cheltuieli al unităților de învățământ preuniversitar de stat și al instituțiilor de cultură și sport subordonate Consiliului Local al municipiului Giurgiu |
|
Dispoziție nr.850/23.07.2019 |
|
25.07.2019 |
P.O - 03.04.01, Ediția II, Revizia 1/19.07.2019 - privind încheierea contractelor de parteneriat |
|
Dispoziție nr.850/23.07.2019 |
|
25.07.2019 |
P.O - 03.04.02, Ediția III, Revizia 0/19.07.2019 - privind acordarea unor sprijine financiare de către Consiliul Local al municipiului Giurgiu pentru cultura scrisă |
|
Dispoziție nr.850/23.07.2019 |
|
25.07.2019 |
P.O - 03.04.01, Ediția II, Revizia 1/19.07.2019 - privind acordarea unor sprijine financiare de către Consiliul Local al municipiului Giurgiu unor unități de cult |
|
Dispoziție nr.850/23.07.2019 |
|
25.07.2019 |
P.O - 07.03.04, Ediția I, Revizia 0/14.06.2019 - privind recuperarea debitelor și evacuarea locatarilor și concesionărilor de pe domeniul public și privat al Municipiului Giurgiu și/sau celor care nu respectă clauzele contractuale |
|
|
|
21.06.2019 |
P.O - 07.04.03, Ediția I, Revizia 0/14.06.2019 - privind recuperarea debitelor și evacuarea chiriașilor rău - platnici și/sau care nu respectă clauzele contractuale |
|
|
|
21.06.2019 |
P.O - 06.05.04, Ediția II, Revizia 0/14.06.2019 - privind monitorizarea activității de transport persoane în regim de taxi |
|
|
|
21.06.2019 |
P.O - 06.05.03, Ediția II, Revizia 0/14.06.2019 - privind organizarea activității de eliberare a ,,Permiselor de liberă trecere,, în Municipiul Giurgiu a autovehiculelor destinate transportului de mărfuri și a utilajelor cu masa maximă autorizată mai mare de 7,5t |
|
|
|
21.06.2019 |
P.O - 06.05.02, Ediția III, Revizia 0/14.06.2019 - privind gestionarea, justificarea și raportarea consumului de combustibil pentru autoturismele din dotarea Primăriei Municipiului Giurgiu |
|
|
|
21.06.2019 |
P.O - 06.05.01, Ediția II, Revizia 0/14.06.2019 - privind înregistrarea și radierea vehiculelor care nu se supun înmatriculării |
|
|
|
21.06.2019 |
P.O - 06.04.02, Ediția I, Revizia 0/28.05.2019 - privind monitorizarea și certificarea serviciilor comunitare aferente domeniului public și privat de interes local, efectuate de către operatori |
|
|
|
07.06.2019 |
P.O - 06.03.01, Ediția II, Revizia 0/28.05.2019 - privind funcționarea sistemului informatic și stabilirea regulilor, normelor și măsurilor de siguranță și protecție a datelor și informațiilor din sistemul informatic |
|
|
|
07.06.2019 |
P.O - 03.04.03, Ediția II, Revizia 0/28.05.2019 - privind încheierea contractelor de parteneriat |
|
|
|
07.06.2019 |
P.O - 03.04.02, Ediția II, Revizia 0/28.05.2019 - privind acordarea unor sprijine financiare de către Consiliul Local al Municipiului Giurgiu pentru cultura scrisă |
|
|
|
07.06.2019 |
P.O - 03.04.01, Ediția II, Revizia 0/28.05.2019 - privind acordarea unor sprijine financiare de către Consiliul Local al Municipiului Local al Municipiului Giurgiu unor unități de cult |
|
|
|
07.06.2019 |
P.O - 03.03.02, Ediția II, Revizia 0/28.05.2019 - privind fundamentarea consumului fizic și valoric la principalele utilități ale unităților de învățământ , pe baza normelor de consum stabilite în funcție de spațiile ocupate, de numărul de elevi și de sursele de finanțare (Bugetul de stat și Bugetul local) |
|
|
|
07.06.2019 |
P.O - 03.03.01, Ediția II, Revizia 0/28.05.2019 - privind întocmirea,rectificarea și execuția bugetului de venituri și cheltuieli al unităților de învățământ preuniversitar de stat și al instituțiilor de cultură și sport subordonate Consiliului Local al Municipiului Giurgiu |
|
706/31.05.2019 |
Referat |
07.06.2019 |
P.O - 06.01.03, Ediția II, Revizia 0/31.05.2019 - privind atestarea administratorilor de condominii - persoane fizice |
|
|
|
31.05.2019 |
P.O - 06.01.02, Ediția IV, Revizia 0/31.05.2019 - privind activitățile desfășurate de primărie în relația cu asociațiile de propietari din Municipiul Giurgiu |
|
|
|
31.05.2019 |
P.O - 06.01.01 Ediția V Revizia 0/31.05.2019- privind desfășurarea controlului financiar - contabil și de gestiune, asupra asociațiilor de propietari din Municipiul Giurgiu |
|
|
Referat |
31.05.2019 |
P.O - 09.01.02, Ediția I, Revizia 0/11.02.2019 - privind circuitul documentelor în cadrul direcției economice |
|
356/12.02.2019 |
Referat |
21.02.2019 |
P.O - 06.04.01,Ediția I,Revizia 0,11.02.2019 - privind monitorizarea și certificarea serviciilor comunitare de utilitate publică efectuate de către operatori |
|
356/12.02.2019 |
Referat |
21.02.2019 |
2018
Denumire Procedură Operațională |
Anexe |
Dipoziția primarului Nr: |
Referat de aprobare |
data postării |
P.O - 07.04.2001,Ediția II,Revizia 0,22.11.2018- privind încheierea, actualizarea ,evidența și gestionarea contractelor de închiriere a locuințelor din fondul locativ |
|
|
|
27.11.2018 |
P.O - 01.02.2003,Ediția III,Revizia 0,22.11.2018 - privind persoanele ocrotite prin tutelă |
|
|
|
27.11.2018 |
P.O- 01.02.2002, Ediția III, Revizia 0, 22.11.2018- privind efectuarea anchetelor psihosociale |
|
|
|
27.11.2018 |
P.O - 01.02.2001,Ediția III,Revizia 0, 22.11.2018- privind asistarea minorilor și persoanelor vârstnice |
|
|
|
27.11.2018 |
P.O 03.02.2010.Ed.I,Revizia 0,12.11.2018 - pentru organizarea și desfășurarea propriilor proceduri simplificate de atribuire a contractelor de achiziție publică ce au ca obiect servicii sociale și alte servicii specifice,prevăzute în anexa 2 la Legea Nr.98/2016 privind achizițiile publice |
|
|
|
27.11.2018 |
P.O. 07.05.01.05,Ed. I - privind întocmirea și actualizarea registrului local al spațiilor verzi din municipiul Giurgiu |
|
1147/
06.11.2018
|
48998
/01.11.2018
|
08.11.2018 |
P.O.05.02 Ed. III - privind soluționarea petițiilor |
|
541 / 29.05.2018 |
22.535 / 04.05.2018 |
08.06.2018 |
P.O.- 06.01.03. - privind atestarea administratorilor de imobile - Persoane Fizice |
anexe |
PO-06.01.02. - privind activitățile desfășurate de Primărie în relația cu Asociațiile de proprietari din Municipiul Giurgiu |
Anexe |
PO- 06.01.01 - privind desfășurarea controlului financiar-contabil și de gestiune asupra asociațiilor de proprietari din Municipiul Giurgiu |
Anexele |
PO- 06.05.03 - Procedură Operațională privind organizarea și desfășurarea circulației autovehiculelor destinate transmposrtului de mărfuri și a utilajelor cu masă maximă autorizată mai mare de 7,5 t în Municipiul Giurgiu + Referat + Dipoziție - postat pe site 05.04.2018
PO- 06.05.02 - Procedură Operațională privind gestionarea, justificarea și raportarea consumului de combustibil pentru autoturismele din dotarea Primăriei Municipiului Giurgiu. + Referat + Dipoziție - postat pe site 05.04.2018
PO. 03.04.04. Procedura Operațională privind încheierea contractelor de parteneriat + Referat + Dipoziția - postat pe site la data 23.02.2018
2017
PO 09.02.11, Ediția I, Revizia 0, 14.12.2017 - PROCEDURA OPERAȚIONALĂ PRIVIND CONTABILITATEA FONDURILOR EXTERNE NERAMBURSABILE + Referat + DISPOZIȚIA 2249 / 15.12.2017
PO 05.04 - PROCEDURA OPERAȚIONALĂ PRIVIND PROTECȚIA AVERTIZORULUI DE INTEGRITATE IN MUNICIPIUL GIURGIU+ DISPOZIȚIA 1970 / 25.10.2017
PO 06.05.01- PROCEDURA OPERAȚIONALĂ PRIVIND ÎNREGISTRAREA ȘI RADIEREA VEHICULELOR CARE NU SE SUPUN ÎNMATRICULĂRII + DISPOZIȚIA 1970 / 25.10.2017
PO 07.01.06- PROCEDURA OPERAȚIONALĂ PRIVIND ELIBERAREA ATESTATELOR DE PRODUCĂTOR ȘI A CARNETELOR DE COMERCIALIZARE A PRODUSELOR DIN SEECTORUL AGRICOL + DISPOZITIA 1129 / 18 07 2017
PO - 03.02.02 - PROCEDURA OPERAȚIONALĂ PRIVIND ATRIBUIREA CONTRACTULUI DE ACHIZIȚIE PUBLICĂ DE PRODUSE / SERVICII / LUCRĂEI PRIN ACHIZIȚIE DIRECTĂ + DISPOZIȚIA 917 / 30.05.2017
PO - 03.02.01 - PROCEDURA OPERAȚIONALĂ PRIVIND ATRIBUIREA CONTRACTULUI DE ACHIZIȚIE PUBLICĂ DE PRODUSE / SERVICII / LUCRĂEI PRIN PROCEDURA SIMPLIFICATĂ + DISPOZIȚIA 917 / 30.05.2017
PO - 07.01.02 - PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND ELIBERAREA ADEVERINȚEI PENTRU DEȚINEREA DE TERENURI AGRICOLE ȘI ANIMALE + dispoziția 751/ 10 04 2017 + referat
PO - 07.01.01 - PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND ÎNSCRIEREA ÎN REGISTRUL AGRICOL + dispoziția 751/ 10 04 2017 + referat
PO - 12.01 - PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND ADMINISTRAREA ȘI POSTAREA INFORMAȚIILOR PE SITE-UL PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI GIURGIU
PO - 12.01 - PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND ADMINISTRAREA ȘI POSTAREA INFORMAȚIILOR PE SITE-UL PRIMĂRIEI MUNICIPIULUI GIURGIU
PO - 09.04.02 - PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND ACTIVITĂȚILE DE PROTOCOL
PO - 06.01.01 - PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND DESFĂȘURAREA CONTROLULUI FINANCIAR-CONTABIL ȘI DE GESTIUNE, ASUPRA ASOCIAȚIILOR DE PRORPIETARI DIN MUNICIPIUL GIURGIU
PO - 03.01.04 - PROCEDURA OPERAȚIONALĂ PRIVIND ORGANIZAREA RECEPȚIILOR LUCRĂRILOR DE INVERTIȚII ȘI REPARAȚII EXECUTATE PE DOMENIUL PUBLIC AL MUNICIPIULUI GIURGIU
PO - 03.01.03 - PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND VERIFICAREA CALITATIVĂ ȘI CANTITATIVĂ, ACCEPTAREA / RESPINGEREA LA PLATĂ A LUCRĂRILOR DE CONSTRUCȚII EXECUTATE PE DOMENIUL PUBLIC AL MUNICIPIULUI GIURGIU, PREVĂZUTE ÎN CONTRACTELE DE EXECUTARE LUCRĂRI
2016
PO - 04.02.02.01 PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND ORGANIZAREA ȘI DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚILOR DE PROMOVARA A IMAGINII ȘI REALIZAREA PROIECTELOR DE COLABORARE INTERNE ȘI INTERNAȚIONALE ȘI ATRAGEREA DE INVESTITORIROMÂNI ȘI STRĂINI DE CĂTREE PRIMĂRIA MUNICIPIULUI GIURGIU
PO -15.01 PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND ÎMBUNĂTĂȚIREA SITUAȚIEI ROMILOR DIN MUNICIPIUL GIURGIU
PO - 07.03.03 PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND ÎNCHIRIEREA TERENURILOR CARE FAC PARTE DIN DOMENIUL PUBLIC AL MUNICIPIULUI GIURGIU
PO - 07.05.01.04 PROCEDURA OPERAȚIONALĂ PRIVIND FURNIZAREA DATELOR ȘI ELIBERAREA DOCUMENTELOR REFERITOARE LA SITUAȚIA JURIDICĂ A TERENURILOR CARE AU FOST EXPROPRIATE SAU DONATE STATULUI
PO - 07.05.01.02 PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND SOLUȚIONAREA PETIȚIILOR ÎN TREMENELE PREVĂZUTE DE LEGISLAȚIA ÎN VIGOARE
PO - 07.05.01.01 PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND EXECUTAREA DE MĂSURĂTORI TOPOGRAFICE NECESARE ÎNTOCMIRII DOCUMENTAȚIILOR CADASTRALE PENTRU INTABULARE ÎN CARTEA FUNCIARĂ
PO - 07.02.02 PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND EVIDENȚA PATRIMONIULUI PUBLIC ȘI PRIVAT AL UATM GIURGIU ȘI TRANSMITEREA / PRELUAREA ÎN ADMINISTRARE ȘI FOFSINȚĂ GRATUITĂ
PO - 07.02.01 PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND PRIMIREA, SUPUNEREA SPRE APROBARE ȘI EVIDENȚA CERERILOR PENTRU REPARTIZAREA UNEI LOCIUNȚE SOCIALE SAU A UNEI LOCUINȚE CONSTRUITE DIN FONDURI ANL
PO-04.01.04 PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND GESTIONAREA, JUSTIFICAREA ȘI RAPORTAREA CONSUMULUI DE COMBUSTIBIL PENTRU AUTOTURISMELE DIN DOTAREA PRIMĂRIEI MUNICPIULUI GIURGIU
PO-09.02.10 PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND ÎNTOCMIREA SITUAȚIILOR FINANCIARE LUNARE, TRIMESTRIALE ȘI ANUALE
PO-09.02.09 PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND ORGANIZAREA ȘI EFECTUAREA INVENTARULUI ELEMENTELOR DE NATURA ACTIVELOR, DATORIILOR ȘI CAPITALURILOR PROPRII
PO-09.02.08 PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND ORGANIZAREA ȘI DESFĂȘURAREA OPERȚIUNILOR DE SCOATERE DIN FUNCȚIE A MIJLOACELOR FIXE ȘI OBIECTELOR DE INVENTAR
PO-09-02.07 PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND ÎNTOCMIREA REGISTRULUI DE CASĂ
PO-09.02.06 PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND ORGANIZAREA ȘI CONDUCEREA CONTABILITĂȚII ACTIVELOR FIXE, OBIECTELOR DE INVENTAR ȘI MATERIALELOR
PO-09.02.05 PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND DELEGAȚIILE INTERNE ÎN INTERESUL DE SERVICIULUI
PO-09.02.01 PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND ORGANIZAREA ȘI CONDUCEREA CONTABILITĂȚII FINANCIARE LA PRIMĂRIA MUNICPIULUI GIURGIU
PO-09.02.02 PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND DEPLASĂRILE EXTERNE ALE FUNCȚIONARILOR PUBLICI DE LA PRIMĂRIA MUNICPIULUI GIURGIU
PO-09.02.03 PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND ORGANIZAREA ȘI EXERCITAREA CONTROLULUI FINANCIAR PREVENTIV LA PRIMĂRIA MUNICIPIULUI GIURGIU
PO-09.02.04 PROCEDURĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND ACORDAREA AVANSURILOR SPRE DECONTARE PENTRU BUNURI LIVRATE, LUCRĂRI ȘI SERVICII PRESTATE SAU, DUPĂ CAZ, EXISTENȚA UNUI TITLU CARE SĂ JUSTIFICE PLATA UNEI CHELTUIELI
PO-04.01.05 PROCEDURĂ PRIVIND SELECȚIA DE DOSARE ÎN VEDEREA ÎNCHEIERII DE PARTENERIATE PENTRU DEPUNEREA CERERILOR DE FINANȚARE PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL CAPITAL UMAN 2014 - 2020
PO-10.01 PROCEDURĂ PRIVIND RAPORTAREA FAPTELOR NOCONFORME CODULUI ETIC AL AUDITORULUI INTERN
PO-01.02. PROCEDURĂ PRIVIND NUMIREA / REVOCAREA AUDITORILOR INTERNI
PO-10.03 PROCEDURĂ PRIVIND RAPORTAREA FRAUDEI DE CĂTRE AUDITORII INRENI
PO-10.04 PROCEDURĂ PRIVIND ELABORAREA PLANULUI ANUAL DE AUDIT ȘI PLANULUIO MULTIANUAL DE AUDIT
PO-10.05 PROCEDURĂ PRIVIND DERULAREA MISIUNII DE AUDIT INTERN
Proceduri mai vechi de 2016
noiembrie 2014
ianuarie 2015
octombrie 2015
Actualizat in - 24.11.2020, la ora 14:54; de catre: prim_giurgiu