Extras din ”REGULAMENT de Organizare şi Funcţionare al Aparatului de Specialitate al Primarului municipiului Giurgiu”
Art.11. Compartiment Evidență Electorală și Monitorizare Legislație are următoarele atribuţii principale:
-
Asigură evidenţa locuitorilor din municipiul Giurgiu cu drept de vot.
-
Asigură organizarea şi desfăşurarea alegerilor locale, generale, europarlamentare și a referendumului.
-
Asigură organizarea şi pregătirea lucrărilor necesare efectuării recensământului la nivelul municipiului Giurgiu.
-
Asigură evidența declarațiilor de avere ale consilierilor locali.
-
Asigură evidența declarațiilor de interese ale consilierilor locali.
-
Asigură evidența Monitoarelor Oficiale și le distribuie în copie compartimentelor interesate.
-
Asigură relația cu Agenția Națională de Integritate în privința aleșilor locali.
-
Operează modificări în Registrul Electoral.
Actualizat in - 12.09.2017, la ora 12:16; de catre: prim_giurgiu