Extras din ”REGULAMENT de Organizare şi Funcţionare al Aparatului de Specialitate al Primarului municipiului Giurgiu”
Art.40. Compartiment Fond Locativ are următoarele atribuţii principale:
-
Asigură inventarierea şi evidenţa fondului locativ aflat în proprietatea municipiului Giurgiu;
-
Asigură administrarea, gestionarea, întreţinerea şi exploatarea fondului locativ din proprietatea publică şi privată a municipiului Giurgiu;
-
Asigură protecţia şi conservarea construcţiilor care fac parte din fondul locativ, protejarea fondului locativ şi punerea în valoare a acestuia;
-
Formulează propuneri pentru elaborarea normelor şi regulamentelor privind administrarea, gestionarea şi exeploatarea fondului locativ a municipiului;
-
Asigură preluarea şi recepţia spaţiilor noi;
-
Asigură preluarea contractelor de închiriere exeistente, încheierea de contracte noi şi urmăreşte executarea acestora;
-
Asigură încheierea şi prelungirea contractelor de închiriere pentru locuinţele sociale şi ANL;
-
Asigură modificarea unui contract prin includerea în spaţiu a unei persoane;
-
Asigură transcrierea unui contract în urma decesului, divorţului, renunţării, părăsirii;
(10) Asigură întocmirea contractelor de vânzarea cumpărare pentru locuinţele deţinute de persoanele fizice beneficiare de contracte de închiriere ;
(11) Asigură eliberarea de adeverinţe de plată integrală pentru contractele de vânzare cumpărare cu plata în rate şi adeverinţe către notariatele publice în vederea efectuarii succesiunii;
(12) Urmăreşte gradul de uzură a construcţiilor din administrarea municipiului Giurgiu împreună cu celelalte servicii de specilitate din Primărie;
Actualizat in - 12.09.2017, la ora 13:17; de catre: prim_giurgiu