Cauta
1. Valoare proiecte aprobate pentru finanțare din fonduri U.E. ≈32 mil. € : Acostare ambarcațiuni ușoare – 8 mil. €; Port trimodal – 15 mil. €; Eficientizare energetică 6 blocuri cart. Policlinică – 0,6 mil. €; Procese optimizare în PMG – 0,1 mil. €; Servicii transparență către cetățeni – 0,1 mil. €; TEN-T – 8 mil. €; Cetatea Giurgiu – 1 mil. €; 2. Valoare investiții începute în Giurgiu cu fonduri U.E. ≈ 19 mil. €:Acostare ambarcațiuni ușoare - 3,3 mil. € ; Port trimodal – 15 mil. €; Reabilitare 6 blocuri cart. Policlinică – 0,6 mil. €; 3. Valoare proiecte în evaluare ≈7,5 mil. €: 8 clădiri școlare – 4,2 mil. €; 3 ansambluri blocuri (30 blocuri) – 3,4 mil.€; 4. Valoare proiecte în pregătire ≈ 30 mil. €: POR 4 – 25 mil.€; Iluminat public – 5 mil €

 SERVICIUL JURIDIC

 

>>>> contact   telefon 0246 211.627; 0246.214.485; 0246 213 587; 0246 213.588; 0372735329; 0372735333; INTERIOR 145

  Șef serviciu GHINCEA Vasile    e-mail: vasile.ghincea@primariagiurgiu.ro

 

DOCUMENTE DE INTERES PUBLIC:
1. Situaţia trimestrială privind stadiul punerii în executare a hotarârilor judecătoreşti prin executor


  9.3.Serviciul juridic și administrație locală are următoarele atribuţii principale:
1. Asigură asistenţă juridică atât compartimentelor din primărie cât şi instituţiilor şi direcţiilor subordonate direct consiliului local;
2. Verifică legalitatea contractelor de vânzare-cumpărare, de concesionare, de achiziţii, prestări servicii ori executare lucrări încheiate de Primăria municipiului Giurgiu cu persoane fizice sau juridice şi acordă viza Serviciului juridic-contencios.
3. Solicită instanţei legalizarea şi investirea cu formulă executorie a hotărârilor judecătoreşti.
4. Răspunde de aplicarea procedurilor de executare silită în termenul legal.
5. Trimestrial întocmeşte situaţii privind stadiul punerii în executare a hotărârilor judecătoreşti prin executor
6. Primeşte, înregistrează şi urmăreşte termenele fixate în citaţii pentru dosarele în care municipiul Giurgiu este parte.
7. Formulează acţiuni, întâmpinări, apeluri, recursuri, note scrise, adrese către instanţele de judecată, cereri pentru eliberarea de certificate de grefă, cereri pentru acordare de termene
8. Reprezintă municipiul Giurgiu, conform împuternicirilor aprobate de primar, în instanţă, în dosare având ca obiect:
• Revendicări.
• Acordare de deservituţi.
• Acţiuni în constatare de drept de proprietate.
• Acţiuni privind obligaţia de a face, desfiinţare construcţii efectuate fără autorizaţie.
• Acţiuni de pretenţii unde municipiul Giurgiu are calitatea de creditor.
• Acţiuni privind rezilierea contractelor de închiriere.
• Acţiuni privind autoritatea tutelară.
• Acţiuni în constatarea nulităţii absolute a ofertelor de donaţie.
• Alte acţiuni dispuse de primar.
9. Pregăteşte documentele ce vor fi administrate ca probe în instanţă, pentru dosarele aflate pe rol, în care municipiul Giurgiu este parte.
10. Asigură evidenţa hotărârilor judecătoreşti în dosarele în care municipiul a fost parte, solicită eliberarea certificatelor de grefă în cauzele ce reprezintă o urgenţă, se preocupă pentru obţinerea hotărârilor judecătoreşti
11. Asigură pregătirea şedinţelor consiliului local prin întocmirea actelor pregătitoare şi realizarea operaţiunilor tehnico – materiale, după cum urmează:
• Asigurarea asistenţei juridice pentru întocmirea referatelor ce urmează a fi dezbătute în şedinţele consiliului local.
• Colectarea referatelor ce urmează a fi dezbătute în şedinţele consiliului local.
• Convocarea comisiilor de specialitate.
• Pregătirea materialelor ce urmează a fi dezbătute în comisii.
• Întocmirea rapoartelor comisiilor.
• Verificarea şi după caz redactarea proiectelor de hotărâri.
• Redactarea ordinii de zi a şedinţelor consiliului local.
• Multiplicarea la cerere a materialelor pentru mapele consilierilor în vederea analizării în consiliul local.
• Scanarea și înregistrarea în programul existent, în vederea vizualizării pe tabletă, a materialelor ce compun proiectele de hotărâri
• Convocarea consilierilor la şedinţele consiliului local, precum şi a conducătorilor societăţilor comerciale din subordinea consiliului local, a executivului primăriei şi a altor persoane.
• Întocmirea stenogramei şedinţei de consiliu ordinară sau extraordinară.
• Redactarea hotărârilor în formă definitivă, semnarea acestora de persoanele autorizate, înregistrarea în registrul special.
• Comunicarea hotărârilor consiliului local persoanelor interesate, afişarea la loc vizibil pentru aducerea la cunoştinţă publică a hotărârilor cu caracter normativ.
• Depunerea hotărârilor consiliului local în original, în dosarul şedinţei împreună cu toate documentele originale ce au stat la baza adoptării acestora, precum şi materialul de lucru împreună cu stenograma şi procesul verbal al şedinţei, sigilarea dosarului şi arhivarea acestuia.
• Comunicarea dosarului şedinţei consiliului local în copie, Prefecturii judeţului Giurgiu.
12. Asigură redactarea şi evidenţa dispoziţiilor emise de primarul municipiului Giurgiu, după cum urmează:
• Înregistrarea dispoziţiilor primarului, pe baza referatelor emise de la serviciile de specialitate.
• Înregistrarea dispoziţiilor primarului în registrul special şi avizarea acestora.
• Comunicarea dispoziţiilor în copie, persoanelor nominalizate sau interesate, precum şi afişarea dispoziţiilor cu caracter normativ.
• Comunicarea periodică la Prefectura judeţului Giurgiu a dispoziţiilor emise de Primarul municipiului Giurgiu pentru controlul legalităţii.
13. Asigură evidenţa locuitorilor din municipiul Giurgiu cu drept de vot.
14. Asigură organizarea şi desfăşurarea alegerilor locale şi generale.
15. Asigură organizarea şi pregătirea lucrărilor necesare efectuării recensământului la nivelul municipiului Giurgiu.
16. Asigură afişarea la sediul Primăriei a actelor şi documentelor care trebuie aduse la cunoştinţa publică, în conformitate cu prevederile legii.
17. Asigură evidenţa actelor administrative ce vizează activitatea administraţiei publice locale;
18. Comunică, în copie, actele administrative care vizează activitatea în administraţia publică locală, pe fiecare sector de activitate.
19. Primeşte cereri de la persoane fizice autorizate sau de la persoane juridic, care solicită eliberarea acordului privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 99/2000 şi a H.G. ne. 333/2003 privind normele metodologice de aplicare a O.U.G. nr. 99/2000;
20. Primeşte notificările privind vânzările: de lichidare, vânzările de soldare, vânzările sub denumirea „magazin de fabrică”, vânzările promoţionale etc.;
21. Formulează adrese de răspuns petenţilor care au depus notificări în conformitate cu O.U.G. nr. 99/2000;
22. Înregistrează în Registre Speciale acordurile emise cât şi notificările soluţionate în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 99/2000, şi certificatele de clasificare conformitate cu H.G. 843/1999,    

Actualizat in - 10.04.2015, la ora 09:33; de catre: prim_giurgiu