Extras din ”REGULAMENT de Organizare şi Funcţionare al Aparatului de Specialitate al Primarului municipiului Giurgiu”
Art.24. Compartiment Proiecte Mediu are următoarele atribuţii principale:
-
Identifică oportunităţile de dezvoltare durabilă a comunităţii
-
Identifică şi propune conducerii executive programele de finanţare eligibile pe domeniul MEDIU şi elaborează împreună cu celelalte compartimente funcţionale sau, după caz, cu alţi parteneri, cererile de finanţare pe care le depune în termenele prevăzute
-
Formulează temele de proiectare în vederea finanţării
-
Propune conducerii executive realizarea de teme de studiu, analize tehnico-economice şi studii de fezabilitate, de impact de mediu, topo, proiecte tehnice etc.şi urmăreşte executarea lor la termen
-
Elaborează sau colectează documentele suport necesare finanţării
-
Estimează suma necesară pentru punerea în practică a proiectului
-
Solicită de la bugetul local sumele necesare asigurării cofinanţării şi acoperirii cheltuielilor neeligibile pentru proiectele care vor beneficia de fonduri nerambursabie
-
Stabileşte echipa de proiect şi eventualii parteneri în vederea implementării proiectului
-
Iniţiează procedura de achiziţie publică
-
Colaborează cu partenerii de proiect şi compartimentele funcţionale implicate în derularea proiectelor pentru care s-a obţinut finanţarea şi împreună cu acestea, urmăreşte îndeplinirea obiectivelor
-
Asigură legătura cu instituţia finanţatoare
-
Elaborează rapoartele solicitate de către conducerea executivă şi de către finanţatori
-
Participă la implementarea proiectelor de mediu cu finanţare nerambursabilă
-
Informează cetăţenii asupra modului în care pot acţiona şi lua parte la luarea deciziilor de mediu
-
Informează conducerea instituţiei cu privire la aspectele sesizate de populaţie care pot conduce la nerespectarea prevederilor OUG 195/2005 privind protecţia mediului
-
Actualizează periodic lista proiectelor de mediu derulate pe plan local şi a stadiului de implementare a acestora
-
Urmăreşte respectarea reglementărilor în vigoare privind conservarea, protejarea şi extinderea spaţiilor verzi
-
Transmite informaţiile de mediu solicitate de către instituţiile cu atribuţii în domeniul protecţiei mediului
-
Participă la formularea măsurilor necesare în domeniul gestiunii deşeurilor;
-
Asigură completarea şi transmiterea anuală la Administraţia Fondului pentru Mediu a Declaraţiei privind obligaţiilor municipiului la Fondul pentru Mediu
-
Propune încheierea de convenţii, protocoale şi parteneriate privind protecţia mediuluicu institutii abilitate din tara si strainatate
Actualizat in - 12.09.2017, la ora 12:35; de catre: prim_giurgiu