Cauta
1. Valoare proiecte aprobate pentru finanțare din fonduri U.E. ≈32 mil. € : Acostare ambarcațiuni ușoare – 8 mil. €; Port trimodal – 15 mil. €; Eficientizare energetică 6 blocuri cart. Policlinică – 0,6 mil. €; Procese optimizare în PMG – 0,1 mil. €; Servicii transparență către cetățeni – 0,1 mil. €; TEN-T – 8 mil. €; Cetatea Giurgiu – 1 mil. €; 2. Valoare investiții începute în Giurgiu cu fonduri U.E. ≈ 19 mil. €:Acostare ambarcațiuni ușoare - 3,3 mil. € ; Port trimodal – 15 mil. €; Reabilitare 6 blocuri cart. Policlinică – 0,6 mil. €; 3. Valoare proiecte în evaluare ≈7,5 mil. €: 8 clădiri școlare – 4,2 mil. €; 3 ansambluri blocuri (30 blocuri) – 3,4 mil.€; 4. Valoare proiecte în pregătire ≈ 30 mil. €: POR 4 – 25 mil.€; Iluminat public – 5 mil €

Dispoziția Primarului Municipiului Giurgiu nr:

* Dispoziția nr.954/20.08.2020 privind actualizarea componenței Comisiei de avizare a cererilor de organizare a adunărilor publice la nivelul mun.Giurgiu

* Dispoziția nr.909/20.08.2020 privind schimbarea sediului sectiei de votare nr.19 din municipiul Giurgiu, județul Giurgiu

Dispoziția nr.894/13.08.2020 privind stabilirea locurilor speciale pentru afisaj electoral în municipiul Giurgiu

* Dispoziția nr.542/10.03.2020 privind aprobarea Planului de pregatire in domeniul situațiior de urgență în anul 2020

* Dispozitia nr.1426/23.12.2019 privind recuperarea zilelor de 27 decembrie 2019 si 3 ianuarie 2020 stabilite ca zile libere

* Dispoziția nr.1265/31.10.2019 privind stabilirea unor măsuri pentru desfășurarea în bune condiții a alegerilor pentru Președintele României din luna noiembrie (turul I și II)

* Dispoziția nr.577/05.04.2019  privind recuperarea zilei de 30 aprilie 2019 stabilită ca zi liberă

* Dispoziția nr.575/05.04.2019 privind stabilirea locurilor speciale pentru afișaj electoral în Municipiul Giurgiu

* 886 din 23 05 2017  referitoare la pregătirea în domeniul situațiilor de urgență în anul 2017 - Planul de pregătire în domeniul situațiilor de urgența în anul 2017

* 1208 din 03.06.2016 referitoare la aprobarea Procedurii de Sistem PS-12 privind asigurarea dreptului de acces la informația privind mediul deținută de Primăria Municipiului Giurgiu și unui număr de 3 proceduri operaționale pentru activități din cadrul aparatului de specialitate al Primarului

Actualizat in - 02.06.2022, la ora 09:46; de catre: prim_giurgiu