Cauta
1. Valoare proiecte aprobate pentru finanțare din fonduri U.E. ≈32 mil. € : Acostare ambarcațiuni ușoare – 8 mil. €; Port trimodal – 15 mil. €; Eficientizare energetică 6 blocuri cart. Policlinică – 0,6 mil. €; Procese optimizare în PMG – 0,1 mil. €; Servicii transparență către cetățeni – 0,1 mil. €; TEN-T – 8 mil. €; Cetatea Giurgiu – 1 mil. €; 2. Valoare investiții începute în Giurgiu cu fonduri U.E. ≈ 19 mil. €:Acostare ambarcațiuni ușoare - 3,3 mil. € ; Port trimodal – 15 mil. €; Reabilitare 6 blocuri cart. Policlinică – 0,6 mil. €; 3. Valoare proiecte în evaluare ≈7,5 mil. €: 8 clădiri școlare – 4,2 mil. €; 3 ansambluri blocuri (30 blocuri) – 3,4 mil.€; 4. Valoare proiecte în pregătire ≈ 30 mil. €: POR 4 – 25 mil.€; Iluminat public – 5 mil €

CARTE DE IDENTITAE PROVIZORIE

Cartea de identitate provizorie se eliberează atunci când solicitantul nu poate prezenta unul sau mai multe dintre următoarele documente:

  a) certificatul de naştere;

  b) certificatul de căsătorie;

  c) certificatul/hotărârea de divorţ;

  d) dovada adresei de domiciliu (clic aici pentru a consulta lista).

 Pentru obţinerea unei cărţi de identitate provizorii, solicitantul trebuie să prezinte documentele:

Cererea pentru eliberarea actului de identitate (click aici pentru descarcare sau listare). Aceasta se va lista pe o singura foaie de tip A4 (faţă-verso) și se va completa de catre solicitant fără a fi insă semnată. Cererea se semnează doar în fața lucrătorului de la Direcția de Evidență a Persoanelor Giurgiur în momentul depunerii dosarului.

documentele pe care le deţine din categoria celor cu care poate face dovada numelui, statutului civil, cetăţeniei române, a adresei de domiciliu, precum şi cel privind achitarea contravalorii cărţii de identitate provizorii.

-2 fotografii mărimea ¾;

 documentul cu care face dovada achitării contravalorii actului de identitate(1 leu). Aceasta se poate achita  pe www.ghiseul.ro (necesită listare),sau la casieriile  Direcției de Impozite și Taxe Giurgiu.

 

Actualizat in - 10.04.2024, la ora 10:32; de catre: administrator